Ξανασυνδεθείτε με τη φύση

Τα οφέλη της φύσης στην αντιμετώπιση του άγχους

Intro

 

Όλοι θα βιώσουμε το άγχος κάποια στιγμή στη ζωή μας. Τα αίτια του άγχους μπορούν να προέλθουν από σχεδόν οπουδήποτε παράγοντα, συμπεριλαμβανομένου της αλλαγής σπιτιού, της εργασίας, της οικογένειας ή των φίλων. Καθώς αντιμετωπίζει κάποιος το άγχος πρέπει να φροντίσει να κρατάει τις αρνητικές σκέψεις στην άκρη. Η επαφή με τη φύση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες αλλά και στην απελευθέρωση της εσωτερικής έντασης. Συνεχίστε την ανάγνωση για να ανακαλύψετε τα οφέλη της φύσης στην αντιμετώπιση του άγχους.

Τι είναι το άγχος

 

Το άγχος είναι η αντίδραση του σώματός σας στο αίσθημα απειλής ή πίεσης. Όταν συμβαίνει αυτό, συγκεκριμένες χημικές ουσίες και ορμόνες αυξάνονται σε όλο το σώμα σας, προκαλώντας αντίδραση. Βέβαια όταν το άγχος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα μπορεί να είναι χρήσιμο και παρακινητικό. Ωστόσο, το άγχος μπορεί μερικές φορές να επηρεάσει και τη διάθεσή σας, γι' αυτό είναι σημαντικό να φροντίζετε να το μην το αφήνετε να φτάνει σε υψηλά επίπεδα. Η αντιμετώπιση του άγχους μπορεί να μην φαίνεται πάντα εύκολη, αλλά υπάρχουν μερικές απλές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μειώσετε το άγχος στην καθημερινή σας ζωή, συμπεριλαμβανομένης της δύναμης που σας δίνει η φύση.

Πώς να μειώσετε το άγχος

 

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε το άγχος και να απελευθερώσετε την εσωτερική ένταση. Παρακάτω θα βρείτε μερικούς τρόπους που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Περάστε χρόνο στη φύση

Μελέτες έχουν δείξει ότι η φύση και οι χώροι πρασίνου βοηθούν στη μείωση του στρες και στην ηρεμία σας. Εάν είχατε μια αγχωτική μέρα, δοκιμάστε μια βόλτα στο τοπικό πάρκο ή τη δασώδη περιοχή σας και απολαύστε τα αξιοθέατα και τους ήχους της φύσης. Θα διαπιστώσετε ότι αρχίζετε να αισθάνεστε πιο κοντά στη φύση και να έχετε λιγότερο άγχος.

Άσκηση

Η τακτική άσκηση βοηθά στη μείωση του στρες. Επιπλέον, μειώνει τις ορμόνες του στρες στο σώμα σας και βοηθά στην απελευθέρωση ενδορφινών, κάτι που μπορεί να σας κάνει να νιώσετε καλύτερα. Υπάρχουν επίσης ασκήσεις χαλάρωσης για το άγχος, όπως η Yoga, οι οποίες βοηθούν στην ανακούφιση του στρες αυξάνοντας την ευαισθητοποίηση του σώματος και της αναπνοής σας. Μπορείτε όμως να δοκιμάσετε τη Yoga και στο τοπικό σας πάρκο, απολαμβάνοντας τα οφέλη τόσο της άσκησης όσο και της φύσης.

Άναψε ένα κερί

Η χρήση αιθέριων ελαίων ή η καύση αρωματικών κεριών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες. Μερικές από τις πιο χαλαρωτικές μυρωδιές που βρίσκονται στη φύση είναι λεβάντα, τριαντάφυλλο, βέτιβερ, περγαμόντο, υλάνγκ υλάνγκ, γεράνι και πολλά άλλα. Μπορείτε επίσης να τα προσθέσετε σε ένα ζεστό λουτρό ή να αναζητήσετε προϊόντα που τα περιέχουν, όπως τα αφρόλουτρα  Palmolive Memories of  Nature και Sunset Relax.

Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή ντους

Συχνά, το ζεστό μπάνιο ή το ντους μπορεί να μας χαλαρώσει και να μας βοηθήσει στη διαχείριση του στρες. Μπορεί να μην το συνειδητοποιείτε, αλλά αυτή η συνήθεια είναι μέρος του να φέρετε εσάς και το σπίτι σας πιο κοντά στη φύση. Οι ήχοι του τρεχούμενου νερού και οι χαλαρωτικές μυρωδιές των αφρόλουτρων βοηθούν να πλησιάσετε τη φύση ακόμα περισσότερο. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καταπραϋντικά αιθέρια έλαια στο μπάνιο σας για να αυξήσετε τη χαλάρωση ή να χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν που τα περιέχει, όπως το αφρόλουτρο Palmolive Wellness Balance με εκχύλισμα κάνναβης και αιθέρια έλαια.

 

Palmolive Naturals

PALMOLIVE AROMA MOMENTS